Kerana Nasi Ayam RM 4.50, Ikuti Kisah Lelaki Ini

Dalam Poket Hanya Ada RM5, Tapi Lelaki Ini Sedekah Kepada Orang Memerlukan.. Selepas Itu Ini Terjadi..

Seronoknya dapat kerja yang gajinya besar. Bukan macam abam ni dapat gaji dalam masa lima minit je rasa kaya lepas dah bayar duit kereta, bil api air, duit internet.. Eh macam-macam lagi la kalau nak senaraikan jadi panjang lebar pula nanti. Hujung bulan je mesti sengkek nak makan pun fikir dua tiga kali.

Tapi bak kata orang rezeki dan duit boleh dicari. Macam kisah yang dikongsikan oleh seorang individu ni, dia hanya ada RM5 sahaja dalam poketnya. Isterinya yang sarat mengandung mengidam nasi ayam harga RM4.50. Dalam kepalanya tinggal lah 50 sen. Nasib baik kat rumah ada maggi. Nak dijadikan cerita, dengan kuasa Allah S.W.T. …

Kisah duit RM5 yang penuh pengajaran

Nampak orang lebih memerlukan RM5 itu

Sedang nak balik ke rumah tiba-tiba nampak orang tengah susah

Beri sedekah, Allah bagi kita lebih lagi

Sumber: Facebook / ohbulan

Post a Comment