Buat Tudung Jenama Sendiri!

Buat  Tudung Jenama Sendiri!

Bila pelanggan dah mula ramai dan saya pun sudah ada modal yang sedikit banyak. Saya mula buat tudung jenama sendiri. Bila kita ada jenama sendiri , kita boleh letak harga yang sedikit tinggi. Tapi, ikut kualiti kain jugalah ye!


Kalau kualiti kain tak best, pelanggan pun tak suka. Bila pelanggan tak suka, nanti pelanggan tak nak repeat order lagi, sendu pula sell kita selepas tu nanti..huhu!

MadihahScarf , adalah jenama tudung yang telah saya bina sendiri sejak 4 tahun yang lalu. Beza tudung saya dengan orang lain sudah tentulah dari segi kualiti dan design.

Sebab tu bila ada produk sendiri ni, kita perlu jaga serba serbi kualitinya. Masa ni nanti, kita hanya jual apa yang pelanggan kita nak sahaja. Pendapatan juga akan jadi lebih stabil dan berpanjangan.

Sebenarnya... banyak benda lagi saya nak cerita pasal bisnes tudung ni. Tapi sebelum saya cerita panjang lebar... Saya nak tanya anda satu soalan dulu....

SAMBUNG DI SINI KLIK



1 comments:

Artie said...

Betul tu, buat tudung jenama sendiri memang ada kelebihan untuk "bermain" dengan harga. Tidak terikat dengan ketetapan sesuatu brand kan...

Thanks share info ;).