Adakah anda serius dengan perniagaan anda?

Jawapan ada pada anda, dan hanya anda seorang sahaja yang tahu jawapannya.
usaha-doa-tawakal

Kalau anda serius dengan perniagaan anda, by now, anda patut dah sedar, untuk kekal relevan dan kekal mendominasi pasaran, anda WAJIB memastikan anda sentiasa improve.

Hari ini kita berinteraksi dengan pelanggan kategori bijak.

Mereka tahu banyak perkara tentang anda dan juga perniagaan anda. Kalau mereka mahu, mereka boleh semak dari A sampai Z tentang anda.

Bila saya kata dari A sampai Z tentang anda, ini termasuklah

  •     Harga dan caj bagi perkhidmatan anda 
  •    Kelemahan pada produk anda 
  •    Kualiti produk anda
  •    Kedudukan kewangan anda
  •    Siapa pelanggan-pelanggan anda sebelum ini

Maklumat-maklumat tersebut amat mempengaruhi keputusan mereka untuk berurusniaga dengan anda.

Proses untuk mendapatkan persetujuan pelanggan untuk membeli SEKARANG jadi lebih kompleks.

Teknik yang anda pelajari semuanya dah lapuk?

Itu yang saya rasakan apabila hampir setiap teknik jualan yang saya tahu dan yang saya gunakan gagal hasilkan jualan.

Adakah teknik-teknik ini semua dah lapuk?

Ya, memang dah lapuk. TETAPI bukanlah 100% dah tak berfungsi.

Macam yang saya sebutkan sebelum ini, segalanya dah berubah. Jadi anda kena ubah cara anda gunakan teknik-teknik dan strategi jualan yang anda pernah pelajari sebelum ini.

Adakah anda perasan yang sebenarnya teknik dan strategi jualan yang anda pelajari ada kekurangan dari segi

   Macam mana anda buatkan diri anda berbeza berbanding pesaing anda?

   Macam mana nak bina kredibiliti?

   Macam mana nak survive dalam bidang jualan?

By now, anda patut dah mula sedar, apa yang saya katakan ini sebenarnya make sense.

Izinkan saya bantu anda!

Izinkan saya selesaikan masalah anda.

Hari ini saya ingin mengajak anda untuk mengubah fokus anda.

Anda dah cukup hebat! Anda dah cukup pengalaman! Anda dah cukup pengetahuan!

Namun, jika anda masih lagi belum mempunyai rahsia ini, seolah-olah anda kehilangan maklumat yang penting.

Ikhlas saya hasilkan panduan ini untuk bantu anda.

100 Rahsia Psikologi Pelanggan

0 comments: