2 Bonus Produk Killer Musim Raya & Tips, Nasihat & Motivasi Bisnes

Oooops…Nanti Dulu, Jangan Buat Tempahan Lagi. Saya Ada Ebook Bonus Tambahan Nak Beri Kepada Anda!

Ada 2 buah ebook bonus yang mahu saya berikan kepada anda jika anda membuat tempahan hari ini!

Kedua-dua ebook bonus ini akan melengkapkan lagi pengetahuan anda dan akan membuatkan anda lebih yakin untuk memulakan bisnes tudung dari rumah!

Berikut adalah ebook-ebook bonus yang akan saya berikan kepada anda!

KLIK SINI


Bonus #1 : Produk Killer Musim Raya
Dalam ebook ini, saya kupas dengan lebih mendalam tentang mewujudkan "produk killer" di dalam bisnes tudung anda! Bagaimana untuk mencipta tagline untuk produk killer anda? Bagaimana untuk berurusan dengan pihak suplier dan tukang jahir apabila tiba musim perayaan?

Maklumlah, bila tiba musim perayaan, permintaan tudung memang akan naik secara mendadak! Jadi, anda perlu ada strategi agar tudung anda tidak mengalami masalah kehabisan stok atau tudung tak sempat siap menjelang hari raya!



Bonus #2 : Tips, Nasihat & Motivasi Bisnes
Setelah lebih 6 tahun bergelumang dalam dunia bisnes. Sememangnya banyak pengalaman dan nasihat yang ingin saya sampaikan kepada mereka yang baru-baru nak menceburkan diri dalam dunia bisnes.

Jadi, dalam ebook bonus kedua ini, saya banyak berkongsi tips-tips dan nasihat berkaitan bisnes, khususnya untuk golongan muda yang baru tamat belajar yang masih bujang dan belum berumahtangga.

Bisnes sewaktu bujang dan bisnes setelah berumahtangga ada banyak perbezaannya.. cabarannya juga sangat berbeza.

Jadi, anda perlu rancang dengan teliti agar bisnes anda dapat terus survive walaupun setelah anda sudah berumahtangga dan sibuk menguruskan anak-anak dan keluarga.

Sememangnya ini adalah satu tawaran yang sangat berbaloi dan tidak boleh anda lepaskan!

Namun begitu! Ada satu berita buruk!

Bonus yang saya tawarkan ini bukanlah  untuk selama-lamanya.

Saya berhak menarik bonus ini pada bila-bila masa sahaja.

Jadi, pastikan anda mendapatkan ebook panduan ini pada hari ini juga sebelum saya tutup tawaran pemberian bonus ini.

Anda masih lagi ragu-ragu?

Mari saya berikan anda satu lagi tawaran hebat untuk anda!

Anda rasa RM60 ini macam tak berbaloi? Jangan risau. Buang segala keraguan tu. Kerana saya ada jaminan pulangan wang 100% jika anda rasa pelaburan anda dapatkan ilmu ini tidak berbaloi dengan harganya.

KLIK SINI

KLIK SINI

KLIK SINI


Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Dikembalikan!

0 comments: