90% Minda Separuh Sedar ???

Bismillah.
Assalamualaikum kawan2 yang tenang.

Ini sedikit perkongsian dikelas aura Minda separa sedar ini adalah share terbesar dalam diri kita. 90% terbwsar yang allah bg pada kita. Minda separuh sedar ini suka kita belai dia, suka kita puji dia suka kita manjakan dia. Pernah kah anda terfikir swsuatu benda yg anda nak buat otak kata lain tapi hati kata lain? Yang kita perlu jaga adalah hati kita. Macam mana nak jaga hati kita iaitu minda separuh sedar? Belajar maafkan diri sendiri dulu. Mcm mana nak maafkan diri kita sendiri  mcm ni cara nya.

Duduk dalam keadaan alpha. Dan tangan kanan sentuh pada kalbu tagan kiri pegang tangan kanan. Selepas itu sebut nama 3 kali dan cakap atiqah atiqah atiqah aku minta maaf aku selalu tak endah kan kau aku tak jaga kau. Mulai hari ni aku nak jaga kau betol2 aku nak sayang kau betol2. Manusia selalu jaga perasaan orang lain tan pa pikir hati sendiri.

Jika sale anda meningkat. Bawalah diri anda ke spa atau facial sebagai hadiah diri anda.

Solat dhuha jangan dilupa. Kalau boleh kan wktu doa dengan allah buat manja2. Macam kita nak sesuatu dari orang lain. Kita buat dengan manja kan? Mcm tu juga dengan allah.

Post a Comment