RAKANIAGA SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN

Disini saya ingin memberikan satu peluang perniagaan sampingan kepada rakan2 dimana ia merupakan satu peluang yang jarang-jarang sekali ada dinegara kita.

ToneExcel Referal program merupakan satu peluang yang amat hebat kerana:

1. Service provider yang dikuasakan oleh Tunetalk. Terkenal dan kukuh kerana ia dikendalikan oleh TuneGroup yang mengandungi AirAsia, TuneHotel, TuneMoney dan TuneTalk sendiri.

2. Produk yang diketengahkan oleh ToneExcel ini adalah prepaid dimana kita tahu ia merupakan produk keperluan rakyat negara kita. Boleh dikatakan 80% daripada penduduk di Malaysia menggunakan handphone dan mereka adalah bakal pelanggan kita.

3. Mudahnya program ini adalah tugas kita hanyalah mengedarkan/promosi simkad prepaid ToneExcel ini kepada sahabat, rakan, saudara mara yang menggunakan handphone. Apabila mereka topup maka kita akan mendapat hasil dari topup mereka.

4. Yang menjadi kelebihannya adalah mereka top up bukan dengan kita, mereka boleh topup dimana sahaja, seperti di 7Eleven, kedai2 topup, stesyen minyak, maybank2u, cimbclik dll.

5. Modal kita bukan banyak, dapatkan simkad tersebut dengan harga RM95, dapat kredit RM30, register didalam program ini, dan dah boleh mulakan perniagaan ini.

6. Dapat jual pada seorang pun dah kira ada income, kalau kawan kita tu gunakan simkad tersebut seumur hidup, maka seumur hiduplah kita dapat komisyen dari ToneExcel dan komisyen tersebut akan dimasukkan kedalam bank kita.

7. Kalaulah masa kawan kita tu top up di 7Eleven lah katakan, dan ketika itu kita sedang tidur, naaah, ini yang dikatakan tidur pun dapat duit.

8. Kalau kita tak buat pun, memang kita pakai handphone, duit habis jugak, daripada pakai handphone tak dapat duit lebih baik pakai handphone dapat duit. Cuba fikirkan berapa ramai ahli keluarga kita yang pakai handphone, rakan karib kita yang pakai handphone, rakan sekerja pakai handphone, berapa pula duit yang mereka keluarkan setiap bulan hanya untuk beli prepaid atau bayar bil taliphone, kesemua mereka ini merupakan bakal pelanggan anda.

9. Ada bantuan pulak lagi, jika rakan2 ingin sebarkan program ini untuk cari rakan2 niaga secara online, boleh dapatkan website percuma dari kami. Free pulak tu.

10. Program ini masih baru 4 tahun, dilancarkan pada 5/8/2010 di Hotel Sunway, Petaling Jaya, anda berpeluang menjadi antara orang yang terawal, jangan tunggu sehingga sudah berjuta pengguna menyertai program ini, baru kita ingin sertainya, dikuatiri agak terlambat kerana terkini sudah lebih 300 org menjadi ahli.

Jadi jangan buang masa, dapatkan simkad ini dan mulakan perniagaan anda ini sekarang juga, walau pun secara sampingan. Hanya ceritakan kepada keluarga, rakan dan kenalan, saya pasti ramai yang akan berminat. Jangan tunggu sehingga mereka yang menawarkan program ini kepada anda, nanti baru kita perasan yang kita sering mengabaikan peluang yang lalu didepan kita.

Anda tidak akan jumpa mana2 perniagaan sampingan yang semudah ini, tiada risiko seperti ini, dan market yang sangat-sangat luas ini. 

Terima kasih

Hazim Khairuddin
011 2806 8101

Info lanjut ikuti dan tonton video interview eksklusif ini...PERCUMA untuk anda! 

---------------------------------------
Download Panduan Di Sini 

0 comments: