Saya Jeles…Untungnya Awak Sekarang…


Saya masih ingat lagi masa mula-mula bergiat dalam internet marketing ni. Mentor saya suruh saya buat web jualan kalau nak jual produk kat internet.

Bayangkan masa tu saya sangat zero bab-bab teknikal ni. Saya buka Youtube, saya belajar kat Youtube. Lepas tu saya try buat sendiri.

Saya sangat excited sebab saya ingat saya akan jadi terer nanti. Tapi bila dah buat tu, akhir sekali tak menjadi. Saya tak tau ape yang saya buat sebenarnya. Kalau jadi pun, web jualan tu tak seperti yang saya nak.

Saya sendiri tengok web jualan saya buat tu pun rasa menyampah, apa tah lagi orang lain ataupun prospek saya sendiri yang tengok. Lagi nak termuntah rasanya..:) Dah la nak siapkan satu web jualan tu bukan main lama.. Ambil masa seminggu jugak…adoi..

Nak upah designer pun mahal..dahla tak mampu…:(

Tapi macam biasalah, kalau kita dah buat sesuatu perkara tu berulang kali, akhirnya kita akan jadi expert. Hoooraaayyy…bersorak lah saya sebab dah berjaya buat web jualan sendiri. Bukan senang tau nak buat web jualan masa tu. Memang kena belajar satu-satu sampai pandai..


Tapi..hari ini saya sangat jeles..

Anda tak perlu lalui apa yang telah saya lalui sebelum ini. Banyak kemudahan yang ada sekarang sebab teknologi makin hari makin canggih.

Dulu, kalau nak siapkan satu web jualan, akan ambil masa berminggu-minggu nak siapkan. Kalau jenis yang bukan tech savvy tu lagi kesian. Entah-entah sebulan baru boleh siap. Tapi hari ni semua tu dah takde, semua pakai teknologi lebih hebat mengikut trend semasa.

Kalau anda tak nak lalui kepayahan yang saya alami sebelum ni, klik link di bawah dengan segera:


Jika anda dapatkannya, saya bertambah jeles sebab anda dah ambil ‘jalan pintas’..



0 comments: