Anda Masih Terikut Dengan TREND Lama?

Salam hormat,

Jika anda selalu ikut perkembangan semasa dalam pemasaran internet, penggunaan blog-blog percuma sebagai medium utama usahawan internet menjual produk adalah sudah tidak relevan ataupun TIDAK EFEKTIF pada hari ini.

Daripada survey yang dilakukan, kebanyakan usahawan internet seperti anda mahukan web jualan sendiri untuk promosi kan produk pada bila-bila masa sahaja mengikut keselesaan.

Tapi apa yang buatkan ramai yang terpaksa ‘hentikan’ cita-cita ini sebab tidak tahu cara nak buat web jualan sendiri dan kalau perlu upah designer, mereka perlu sediakan duit yang banyak untuk sebuah web jualan yang cantik. Itu tidak termasuk komitmen kos bulanan domain dan hosting.

Jadi, niat mereka terbantut di situ.

Mereka sebenarnya teruja mahu beri penerangan lengkap tentang kebaikan-kebaikan produk mereka kepada prospek, tapi di Facebook atau sosial media lain adalah tidak sesuai untuk mereka berbuat demikian.

Akhirnya, blog percuma akan menjadi ‘mangsa’ mereka dan masih terikut-ikut dengan trend yang lama.

Web jualan mereka nampak BIASA-BIASA saje dan kurang dapat perhatian prospek. Akhirnya mereka mengeluh, “Kenapa jualan aku tak sehebat orang lain?”

Setahun yang lepas, saya tiada idea bagaimana cara nak bantu usahawan internet ada web jualan  sendiri untuk memudahkan menjual produk nanti. Lepas hampir setahun ‘perah otak’, akhirnya saya temui jawapannya.

Seorang Internet marketer iaitu Wazeen Azizan dan team berjaya bangunkan satu software yang sangat berguna untuk anda sebagai usahawan internet. Software ni bakal merubah cara anda menjual produk di internet.

KLIK SINI ===> [ Bina Web Jualan Macho 3 Minit ]


0 comments: