3 Penipuan Yang Anda Dah Terkena…


Jangan duduk atas bantal nanti naik bisul kat punggung!”.

Haa..ape macam? Takut tak? Hehe..

Ni salah satu penipuan terbesar yang saya dengar dari orang tua-tua masa saya kecik dulu. Hehe. Mungkin anda pun pernah terkena penipuan ni.

Tapi penipuan seperti ni ada baiknya…Yang sebenarnya orang tua-tua kita dulu tak bagi kita duduk atas bantal sebab bantal tu tempat letak kepala. Jadi tak elok lah punggung kita ada kat situ. (Itu motifnya)

That’s it!

Apa yang saya nak kaitkan hari ni adalah dengan penipuan yang anda dengar dari ramai orang tentang web jualan yang saya tak boleh terima. Saya nak berikan 3 penipuan yang anda mungkin akan percaya:

1.    “Tak payah susah-susah buat web jualan, kau bukan reti pun… blogspot kan adoo…”
2.    “Nak buat web jualan ni kena ada domain & hosting sendiri….bayar bulanan la jawabnya..”
3.    “Susahla nak buat web jualan ni. Macam-macam benda nak kena design sendiri…”

dan yang terakhir iaitu penipuan no. 4 (saya tau saya cakap “3 penipuan” tadi, tapi saya dah tukar fikiran sebab saya ada 4..hehe. Sorry yer).

4.    “Mahal la nak buat web jualan ni. Nak kena upah designer lagi…mau beribu…”

Haa..anda pasti dapat tengok penipuan ni kalau anda perhatikan keadaan di sekeliling anda. Ia dah tersebar sampai ke negara mane tah…:)

Tapi anda cukup bertuah hari ini sebab anda diperkenalkan dengan software ini yang buktikan segala kebenaran:

KLIK SINI ===> [ Software Web Jualan ]


Dah tengok video tersebut, anda akan dapati yang 4 PENIPUAN kat atas tu tidak benar..:)


0 comments: