Terima Kasih Pak Ucu

Mesti anda pernah dengar pepatah lebih kurang macam "SESAL DULU PENDAPATAN, SESAL KEMUDIAN TIDAK BERGUNA NYA PUN" hehe. mungkin ini peribahasa orang dulu kala yang masih lagi kita pakai sekarang. maksud dia kalau tak silap, nak buat apa-apa kene fikir habis-habisan dulu baru baru buat something kerja yang kita nak buat. untuk kali ini saya ingin ucapkan ribuan dan jutaan terima kasih kepada pak ucu GOOGLE  saya yang telah membantu saya macam mana nak buang malware/virus s n i n y . o r g ni. jenuh sudah saya tanya rakan-rakan blogger dan macam-macam saya buat untuk pulihkan blog ni. bukan ape. sayang nak delete sebab saya berblog bukan untuk duit.tapi untuk luahan dan hasilan nukilan info yang saya tahu saya kongsi di sini. hehe. so, sangat-sangat seronok apabila blog dah okey. lepas ni insyaALLAH saya akan update mengikut kesesuaian saya.hehehe.BYE semua and good night :D

0 comments: