10 Wajah Lucu Pemimpin Dunia

George W. Bush
Teknik Pernafasan yang betul ketika anda sangat keletihan di waktu kerja

 George W. Bush
" Ya tuan-tuan & puan puan, Silalah datang ke gerai char kuew teaw kami !!! "

 Silvio Berlusconi
Oooooo......  beginilah cara anda untuk tiup belon buih yang dalam botol tu ''' fuuhhh... fuhhh ...

 Barrack Obama and John McCain
Caa.Caa.Caa...Uwek !!! beginilah cara tarian quandro-quandro untuk menari ala mambo 

 Nicolas Sarkozy
Errghhh !!! kejang kaki aku... aduh !! cover-cover ...

 Bill Clinton
Heeiiii.... sikarang, gua mau menang main dam aji ngan lu pakcik hamid karzai...

 Hamid Karzai
Heyy !!bill clinton..skali wa hembus hingus wa, lu mesti ketar-ketar punyer.hush ! husshh ! tak mau kluar plak

 Hillary Clinton
Senaman muka untuk kekal awet muda. Cuba try, bukan janji ! pastinya adoi !

 Hillary Clinton
Haaaaa !!! aku nampak seluar dalam ko....

 Dmitry Medvedev and Vladmir Putin
Weh !, ko tolong tiupkan habuk dalam mata aku..aku rasa geli-gelila dari tadi. Cer tiup, cer tiup

0 comments: