GARUDA KENE NGAPP DENGAN HARIMAU

                            Malaysia rakam rekod bersih tanpa kalah di Jakarta
TAHNIAH !!! saya ucapkan kepada team  Malaysia yang berjaya menewaskan siGaruda itu. sudah patah sayap agaknya mereka, hehe.
Orang tua-tua cakap bola sepak ini macam Ibu Emas, kalau menang semacam JUARA. kalau kalah sekan memberi tekanan,dendaman,hinaan.. begitulah lebih kurang ceritanya...
bukan sebab apa. Otaimer-otaimer kita sekarang sudah hidup lebih lama. so, semangat kesukanan diorang memang tak boleh disangkal lagi. bukan apa, pakcik makcik yang kita lihat macam sopan santun itulah orang pertama melompat bila Malaysia jaring gol masa perlawanan. mungkin zaman dorang dah berlalu. tapi semangat sukan dorang tu ( terutama bolasepak ) tak pernah luntur sampai sekarang.

p.s : tapi tak tahulah otaimer kat tempat-tempat lain. ada pendapat tak? bolehlah komen untuk kita sembang kacang kat bawah ni. terima kasih :D

kalau tak sempat tengok, boleh view kat sini, t.kasih
Post a Comment